نینی نازدونه عشق مامان زهرا

نینی نازدونه دوستت دارم قد یه دنیا

1394/9/26 9:53
نویسنده : مامان زهرا
127 بازدید
اشتراک گذاری

نینی نازدونه خودم سلام الهی مامانی قربونت بره که قدمت پر از خیر وبرکته برام مامانیت دعا کن مشکلاتم حل بشهمحبت

niniweblog.com

دوست دارم همش قربون صدقه ات برم هوس کردم برم کلی چیزا برات بخرم عزیز میگه صبر کن ببینیم نینیمون دختر یا پسر ولی من کار خودم رو میکنم دیگه مامانی ندید بدیده دیگه آخه بعد این همه انتظار داری میایی بغلم قد تموم دنیا عاشقتم تا دنیا بیایی مامانت خل میشهniniweblog.comخل میفهمی دیونتم به خدا عاشقتم قد یه دنیاniniweblog.com

دیروز خونه عزیز بودیم آرتمیس رو بردیم بیرون یه دور زد حیف مغازه بسته بود میخواستیم بادچونک براش بخریم بادچونک گفتنش منو کشته خیلی مهربونه منم دوستش دارم میدونم هم بازی خوبی برات میشهniniweblog.com

مامانی الهی صحیح و سالم بیایی همه منتظر ورودتیم و لحظه شماری میکنیمniniweblog.com

niniweblog.comبابا هم حسابی خوشحاله بعد مدتها با گل اومد خونهniniweblog.com

 

 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نقاش کوچولو
6 دی 94 21:46
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
مامان حلما
7 دی 94 11:29
انشالله صحیح سلامت دنیا بیاد بغل بگیریش که واقعا ادم خول چل میشه از بس عاشق میشه نمیدونه چه کار کنه انشالله به موقع به دنیا میاد زیر سایه خدا پدر مادرش بزرگ میشه
مامان زهرا
پاسخ
انشاءالله